سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اصلاحیه لایحه قانون حمایت از معلولان گفت: در این اصلاحیه آمده است که با وزرایی که قانون استخدام سه‌درصد معلولان را رعایت نکنند برخورد و به دادگاه معرفی می‌شوند.

قانون استخدام معلولان اجرا شود

سلامت نیوز: یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اصلاحیه لایحه قانون حمایت از معلولان گفت: در این اصلاحیه آمده است که با وزرایی که قانون استخدام سه‌درصد معلولان را رعایت نکنند برخورد و به دادگاه معرفی می‌شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آرمان ، عبدالرضا عزیزی اظهارکرد: امیدوارم همه مردم به‌ویژه مسئولان وظیفه انسانی و قانونی خود را نسبت به معلولان ادا کنند. او افزود: ما باید بتوانیم جامعه را نسبت به حقوق معلولان آگاه سازیم و از ظرفیت این افراد به نحو مطلوب استفاده کنیم. امکان دسترس‌پذیری خدمات برای معلولان و ارتقای کیفیت زندگی این افراد از مهم ترین ابزارهای این گروه از جامعه محسوب می‌شود. عزیزی گفت: برخی از وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها برای ارائه خدمات به معلولان همکاری لازم را ندارند و ما نسبت به این موضوع انتقادات فراوانی داریم،

برای مثال چندی قبل یکی از وزارتخانه ها آزمونی را برگزار کرد، اما توجهی به قانون سه‌درصد جذب معلولان نداشت. به گزارش تسنیم، او به قانون جامع حمایت از حقوق معلولان اشاره کرد و گفت: این قانون یکی از ابزارهایی است که می‌توانیم جامعه را با معلولان آشنا کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha